Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Galatasaray, Kayserispor maçı hazırlıklarına başladı

Galatasaray, Süper Lig’in 3'üncü haftasında Kayserispor ile yapacağı maçın hazırlıklarına bugün Metin Oktay Tesisleri’nde yaptığı antrenmanla başladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)

Dinamik ısınmayla başlayan idman, koşu çalışmasıyla devam etti. Teknik direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman, topa sahip olma çalışmasının ardından çift kale maçla sona erdi.

Sarı-kırmızılılar, 19 Ağustos Salı günü saat 19.00’da yapacağı idmanla hazırlıklarını sürdürecek.


Diğer Haberler

  1. Tarsus’ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
  2. Samsunspor'da kombine satışları taraftar etkinliğiyle başladı
  3. Fenerbahçe, Amara Diouf ile 5 yıllık sözleşme imzaladı
  4. Fenerbahçe Spor Kulübü A Takımı futbolcuları Medicana’da sağlık kontrolünden geçti
  5. Bu maçtaki futbolcular, hakemler ve gözlemci kadın
  6. Karşıyaka'nın 100 yıllık gururu
  7. Fenerbahçe’ye Düzce’de coşkulu karşılama
  8. Göztepe'de Dennis'e Premier Lig takımı talip oldu
  9. Aras Kargo, ABD'li smaçör aldı
  10. A Milli Futbol Takımı, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı

© Copyright 2026

DHA