Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Galatasaray’da Wilfried Singo, ilk antrenmanına çıktı

Galatasaray, Süper Lig’in 4’üncü haftasında Çaykur Rizespor ile yapacağı maçın hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla tamamladı. Sarı-kırmızılı ekipte yeni transfer Wilfried Singo, ilk antrenmanına çıktı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Kemerburgaz Metin Oktay Tesisleri’nde teknik direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman dinamik ısınmayla başladı. İki grup halinde 8’e 2 pas çalışmasıyla devam eden antrenman, taktik çalışmayla sona erdi.

Öte yandan Galatasaray’ın Fransa Ligue 1 ekibi AS Monaco’dan kadrosuna kattığı 24 yaşındaki Fildişi Sahilli oyuncu Wilfried Singo, yeni takımıyla ilk antrenmanına çıktı.

Sarı-kırmızılı ekip, yarın saat 21.30’da RAMS Park’ta Çaykur Rizespor’u konuk edecek.

Diğer Haberler

  1. Arca Çorum FK, şehir stadını Süper Lig'e hazırlıyor
  2. Filenin Sultanları, Çin’i Ankara’da devirdi
  3. Trabzonspor'un genç yıldızı Oulai, Dünya Kupası'nda göz kamaştırdı
  4. Göztepe’nin golcü tercihi yine Brezilya oldu
  5. Zafer Aktaş'tan Merkezefendi açıklaması
  6. Filenin Sultanları, Almanya’yı 3-2 ile geçti
  7. Samsunspor 60’ıncı yıl kutlamalarının son etkinliğinde tesislerini taraftarlara açtı
  8. Paraguay’ın golünü atan Galarza: Unutulmaz bir maç oldu
  9. Paraguaylı Enciso: Bize inanmaya devam etsinler
  10. Kerem Aktürkoğlu: İstediğimiz sonuçları alamadık

© Copyright 2026

DHA