Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Galibiyeti kaybettikleri arkadaşlarına armağan ettiler

Serik Belediyespor 3-0'lık Nazilli galibiyetini kan kanserinden hayatını kaybeden takım arkadaşları Mümin Talip Pazarlı'ya armağan etti.

ABONE OL
Namık Kemal KILINÇ/SERİK (Antalya), (DHA)-

Serik Belediyespor dün deplasmanda karşılaştığı Nazilli Belediyespor'u 3-0 mağlup etti. Maçın ardından Serik Belediyesporlu futbolcular, kan kanseri nedeniyle tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybeden takım arkadaşları Mümin Talip Pazarlı'nın 3 numaralı formasıyla toplu fotoğraf çektirip, galibiyeti kendisine armağan etti.

Mümin Talip Pazarlı'nın naaşı, bugün öğle namazını müteakip İstanbul'un Büyükçekmece ilçesi Güzelce Merkez Camii'nde kılınacak cenaze namazının ardından aile kabristanlığına defnedilecek. Serik Belediyesporlu teknik heyet ve futbolcuların da cenazeye katılacağı belirtildi. (DHA)

Diğer Haberler

  1. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  2. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  3. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  4. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  5. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  6. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  7. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  8. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti
  9. 100’üncü Gazi Koşusu’nda bayram havası
  10. A Milli Erkek Basketbol Takımı için medya günü düzenlendi

© Copyright 2026

DHA