Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Gençlerbirliği, hazırlık maçında Çaykur Rizespor'u 2-1 yendi

Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, hazırlık maçında Çaykur Rizespor'u 2-1 mağlup etti.

ABONE OL
Tolga YILDIRIM - Namık Kemal KILINÇ / SERİK (Antalya), (DHA)-

Çaykur Rizespor ile Gençlerbirliği, Süper Lig'in ikinci devre hazırlıklarına Antalya kampında devam etti. Teknik direktör Recep Uçar yönetimindeki Çaykur Rizespor ile teknik direktör Metin Diyadin idaresindeki Gençlerbirliği hazırlık maçı oynadı. Serik ilçesine bağlı Belek beldesindeki bir tesisteki karşılaşma yağışlı havada oynandı. Maçın ilk yarısı Halil Dervişoğlu'nun golüyle Çaykur Rizespor'un 1-0 üstünlüğüyle tamamlandı. İkinci yarıda Dilhan Demir'in golüyle Gençlerbirliği skorda eşitlik sağladı: 1-1. Karşılaşmada son golü Gençlerbirliği'nden Fıratcan Üzüm kaydetti. Hazırlık maçında Gençlerbirliği, Çaykur Rizespor'u 2-1 mağlup etti.

Diğer Haberler

  1. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  2. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  3. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  4. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  5. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim
  6. A Milli Futbol Takımı, ABD maçının hazırlıklarını tamamladı
  7. Türkiye Baja Şampiyonası’nın 3’üncü ayağı Bolu’da başlıyor
  8. Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına başladı
  9. Galatasaray Divan Kurulu Haziran Ayı Olağan Toplantısı RAMS Park’ta gerçekleştirildi
  10. Dirk Kuyt, Fenerbahçe’ye yardımcı antrenör olarak geri döndü

© Copyright 2026

DHA