Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Gençlerbirliği'nde Fenerbahçe mesaisi başladı

Ligin 4'üncü haftasında sahasında Fenerbahçe’yi ağırlayacak olan Gençlerbirliği, bu maçın hazırlıklarına başladı.

ABONE OL
Salih HÜDAVERDİ/ANKARA, (DHA)-

Trendyol Süper Lig’in 4. haftasında Pazar günü sahasında Fenerbahçe ile karşılaşacak olan başkent temsilcisi bir günlük iznin ardından bugün topbaşı yaptı. Teknik Direktör Hüseyin Eroğlu yönetiminde, Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri’nde yapılan antrenmana, oyuncular ısınmaya yönelik koordinasyon çalışmasıyla başladı. Çabukluk çalışmasıyla devam eden antrenmanda dar alanda çeşitli pas organizasyonlarına geçildi. Minyatür kalelerden kurulu alanda, oynanan hedefli oyunun ardından yapılan çift kale maçla haftanın ilk antrenmanı son buldu.



Gençlerbirliği’nde tedavileri devam eden Peter Etebo, Ensar Kemaloğlu, Daniel Popa ve Moussa Kyabou bugünkü antrenmanda takımdan ayrı çalışırken Henry Onyekuru ise yardımcı antrenör ve fizyoterapist gözetiminde bireysel antrenman yaptı.

Diğer Haberler

  1. Beşiktaş GAİN’de, EuroLeague yönetiminin açıklaması için geri sayım
  2. Teknosa, GG Arena ile oyun ekosistemine yönelik yeni organizasyonunu duyurdu
  3. Salih Özcan: Bu takım daha fazlasını hak etti
  4. Vincenzo Montella: Dünya Kupası’na gelmek 24 yıl sürmeyecek, çok daha kısa sürede geleceğiz
  5. Orkun Kökçü: İnşallah gelecekteki turnuvalarda ülkemizi daha güzel bir şekilde gururlandırabiliriz
  6. Türkiye - ABD maçından notlar
  7. Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11'inci sezonunda Galatasaray ve Trabzonspor yer alacak
  8. Fenerbahçe günü çift antrenmanla tamamladı
  9. TOFAŞ, ABD'li guard Zach Nutall'ı transfer etti
  10. Kuşadası'nda Galatasaraylı taraftarlardan Yaşar Kaptan'a büyük vefa

© Copyright 2026

DHA