Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Göztepe Erkek Hentbol Takımı, Süper Lig'e yükseldi

Göztepe Erkek Hentbol Takımı, Erkekler 1'inci Lig Dörtlü Final karşılaşmasında Sarıçam Belediyespor’u 30-23 mağlup ederek Hentbol Süper Ligi’ne yükseldi. Ankara’da Prof. Dr. Yaşar Sevim Spor Salonu’nda düzenlenen Dörtlü Final organizasyonunda oynanan mücadelede İzmir temsilcisi rakibine karşı üstün bir performans sergiledi. Karşılaşmayı 30-23 kazanan Göztepe, gelecek sezon Türkiye’nin en üst hentbol ligi olan Hentbol Süper Ligi’nde mücadele etme hakkını kazandı. Karşılaşmanın ardından sarı-kırmızılı ekip büyük sevinç yaşadı. Normal sezonu namağlup lider bitirmeyi başaran Göztepe, final etabının ilk maçında 22 Haziran'a 33-29 yenilirken, ikinci maçında Diyarbakır BŞB'yi 33-23 yenerek umudunu sürdürmüştü. Sarıçam ile final maçına çıkan Göztepe, rakibini yendi ve ikinci olarak yeniden Süper Lig'e geri döndü.

ABONE OL
İZMİR, (DHA)

Diğer Haberler

  1. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  2. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  3. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  4. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  5. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  6. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  7. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  8. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti
  9. 100’üncü Gazi Koşusu’nda bayram havası
  10. A Milli Erkek Basketbol Takımı için medya günü düzenlendi

© Copyright 2026

DHA