Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Göztepe'de 3 veda daha

Süper Lig'deki İzmir temsilcisi Göztepe geçen sezonki kadrosundan 3 oyuncuyla daha yollarını ayırdı.

ABONE OL
İZMİR, (DHA)-

Sarı-kırmızılı ekip sözleşmeleri biten Nazım Sangare, Doğan Erdoğan ve Kubilay Kanatsızkuş'a teşekkür ederek kariyerlerinde başarı diledi. Geçen sezonki kadrodan şimdiye kadar toplam 7 oyuncunun gittiği Göztepe, daha önce kontratları sona eren Koray Günter, Victor Hugo, Kuryu Matsuki ve Lasse Nielsen'le de vedalaşmıştı.

Diğer Haberler

  1. Serdal Adalı: Camiamızın sabırsızlıkla beklediği, layık olduğu bir başarıyı hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz
  2. EuroLeague açıkladı; Beşiktaş GAİN de katıldı, yeni sezonda 3 Türk takımı olacak
  3. Beşiktaş GAİN’de, EuroLeague yönetiminin açıklaması için geri sayım
  4. Teknosa, GG Arena ile oyun ekosistemine yönelik yeni organizasyonunu duyurdu
  5. Salih Özcan: Bu takım daha fazlasını hak etti
  6. Vincenzo Montella: Dünya Kupası’na gelmek 24 yıl sürmeyecek, çok daha kısa sürede geleceğiz
  7. Orkun Kökçü: İnşallah gelecekteki turnuvalarda ülkemizi daha güzel bir şekilde gururlandırabiliriz
  8. Türkiye - ABD maçından notlar
  9. Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11'inci sezonunda Galatasaray ve Trabzonspor yer alacak
  10. Fenerbahçe günü çift antrenmanla tamamladı

© Copyright 2026

DHA