Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Göztepe'nin dönüşü belgesel oldu

Basketbolda geçen sezon 20 yıl sonra potalara dönüp ilk senesinde Türkiye Basketbol 2'nci Ligi'nde şampiyonluğa ulaşan Göztepe'nin hikayesi belgesel oldu. Kulübün kuruluşunun 100'üncü yılında basketbol branşının küllerinden doğuşunu anlatan, ‘Kül ve Ateş’ isimli belgesel yarın gösterime girecek. 14 Haziran'da kuruluşunun 100'üncü yıl dönümünü kutlayacak Göztepe ilk kıvılcımı basketbol takımının belgeseliyle yakacak. Basketbol şubesinin yeniden kuruluşunu ve şampiyonluk yolculuğunu anlatan belgeselin ilk gösterimi yarın saat 19.25'te İzmir İstinyeArt Performans Arena'da yapılacak.

ABONE OL
İZMİR, (DHA)

Diğer Haberler

  1. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  2. Fransa - Irak: 3-0
  3. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  4. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı
  5. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı
  6. Dirk Kuyt, Fenerbahçe için İstanbul'da
  7. Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri belli oldu
  8. Türkiye - ABD maçına Cezayirli hakem
  9. Türk atçılığının derbisi 100'üncü Gazi Koşusu'nun kayıtları belli oldu
  10. Fenerbahçe Yönetim Kurulu toplantısında hayata geçirilen çalışmalar ve yeni planlamalar görüşüldü

© Copyright 2026

DHA