Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İngiltere Ulusal Lig’de York City, 90+14’üncü dakikada attığı golle şampiyon oldu

İngiltere Ulusal Lig’in son haftasında York City, Rochdale ile deplasmanda 90+14’üncü dakikada attığı golle 1-1 berabere kalarak şampiyon oldu.

ABONE OL
Beyza Betül CİHAN / İSTANBUL,(DHA)

İngiltere Ulusal Lig’in son haftasında 107 puanla liderlik koltuğunda oturan York City, 105 puanla ikinci sırada yer alan Rochdale’nin konuğu oldu. Uzun süre berabere giden karşılaşmada Rochdale, 90+6’ncı dakikada Dieseruvwe’nin golüyle öne geçti. Ev sahibi ekibe doğrudan bir üst lige çıkmak için bu sonuç yeterken, gol sevincinde taraftarların da sahaya girmesiyle karşılaşma uzadı. York City’de 90+14’üncü dakikada sahneye çıkan Josh Stones, takımının eşitlik golünü kaydetti: 1-1. Maç bu skorla sona ererken, puanını 108’e yükselten York City, İngiltere 2’nci Lig’e yükseldi. 106 puanla ikinci sırada kalan Rochdale ise 2'nci Lig'e çıkmak için play-offta mücadele edecek.

Diğer Haberler

  1. A Milli Futbol Takımı, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı
  2. Cristiano Ronaldo tarihe geçti, Portekiz 5-0’la güldü
  3. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  4. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  5. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  6. Fransa - Irak: 3-0
  7. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  8. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı
  9. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı
  10. Dirk Kuyt, Fenerbahçe için İstanbul'da

© Copyright 2026

DHA