Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İsmail Kartal: Fenerbahçe takımına ve camiasına yakışmayan bir mağlubiyet yaşadık

Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, “Fenerbahçe takımına ve camiasına yakışmayan bir mağlubiyet yaşadık. Çok üzgünüz. Bütün taraftarlarımızdan özür diliyoruz” dedi.

ABONE OL
Mustafa AKIN/Farum-Kopenhag(Danimarka), (DHA)

UEFA Avrupa Konferans Ligi H Grubu 5’inci hafta maçında Fenerbahçe, deplasmanda Danimarka ekibi Nordsjaelland’a 6-1 mağlup oldu. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında teknik direktör İsmail Kartal açıklamalarda bulundu.

 

 

Çok üzgün olduklarını belirten Kartal, “Bu akşamki maçla ilgili söylenecek çok fazla bir şey yok. Sonuçta Fenerbahçe takımına ve camiasına yakışmayan bir mağlubiyet yaşadık. Bütün taraftarlarımızdan özür diliyoruz ama İstanbul’daki Spartak Trnava maçında Fenerbahçe kendisine yakışanı yapacaktır. Bu gruptan çıkacağız. Çok fazla da konuşacak bir şey yok. Bu akşam istediklerimizi yapamadık. Sonuçta mağlup olduk. Bize yakışmadı. Tüm camiamızdan ve taraftarlarımızdan özür dileriz” ifadelerini kullandı.

 

Diğer Haberler

  1. TOFAŞ, ABD'li guard Zach Nutall'ı transfer etti
  2. Kuşadası'nda Galatasaraylı taraftarlardan Yaşar Kaptan'a büyük vefa
  3. Fenerbahçe Beko'da dört ayrılık birden
  4. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  5. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  6. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  7. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  8. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim
  9. A Milli Futbol Takımı, ABD maçının hazırlıklarını tamamladı
  10. Türkiye Baja Şampiyonası’nın 3’üncü ayağı Bolu’da başlıyor

© Copyright 2026

DHA