Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Jayden Oosterwolde ilk antrenmanına çıktı

Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında Adana Demirspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-  

 

Teknik direktör Jorge Jesus yönetimindeki idman salonda core çalışmasıyla başladı. Sahada koşu, ısınma, koordinasyon ve çabukluk çalışmalarıyla devam eden antrenman pas ve şut çalışmalarının ardından yapılan taktiksel ve bireysel çalışmalarla tamamlandı.

Sarı-lacivertli ekip, Adana Demirspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.

OOSTERWOLDE İLK ANTRENMANINA ÇIKTI

Fenerbahçe'nin yeni transferi Jayden Oosterwolde, sarı-lacivertli ekip ile ilk antrenmanına çıktı. 

KING VE OSAYI TAKIMA DÖNDÜ

Fenerbahçe'de sakatlıklarını atlatan Joshua King ve Osayi Samuel takımla birlikte çalıştı. King ve Osayi, Fenerbahçe'nin Ümraniyespor ve Kasımpaşa ile karşılaştığı maçlarda forma giyememişti. 

 

 

Diğer Haberler

  1. Tarsus’ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
  2. Samsunspor'da kombine satışları taraftar etkinliğiyle başladı
  3. Fenerbahçe, Amara Diouf ile 5 yıllık sözleşme imzaladı
  4. Fenerbahçe Spor Kulübü A Takımı futbolcuları Medicana’da sağlık kontrolünden geçti
  5. Bu maçtaki futbolcular, hakemler ve gözlemci kadın
  6. Karşıyaka'nın 100 yıllık gururu
  7. Fenerbahçe’ye Düzce’de coşkulu karşılama
  8. Göztepe'de Dennis'e Premier Lig takımı talip oldu
  9. Aras Kargo, ABD'li smaçör aldı
  10. A Milli Futbol Takımı, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı

© Copyright 2026

DHA