Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kadın Güreş Milli Takımı, Avrupa şampiyonu oldu

Macaristan’da devam eden 2022 Avrupa Güreş Şampiyonası'nda kadınlar mücadeleleri tamamlandı. Türkiye takım halinde, 2 altın, 1 gümüş ve 1 de bronz madalya alarak büyük kadınlarda ilk kez Avrupa şampiyonu oldu.

ABONE OL
Ercan ATA / BUDAPEŞTE (Macaristan), (DHA)

Budapeşte’de düzenlenen şampiyonaya Türkiye kadın milli takımı damgasını vurdu. Türkiye, Evin Demirhan Yavuz ve Yasemin Adar Yiğit ile altın; Buse Tosun Çavuşoğlu ile gümüş ve Bediha Gün ile de bronz madalya kazanarak 140 puan topladı ve büyükler tarihinde Avrupa’da ilk kez şampiyonluğa ulaştı. 2022 Avrupa Güreş Şampiyonası'nın 2'ncisi 135 puanla Ukrayna, 3'üncüsü ise 110 puanla Bulgaristan oldu.

U23’TE DE ŞAMPİYON OLMUŞTU

Bu arada Türkiye, mart ayının başında Bulgaristan’da yapılan U23 Avrupa Güreş Şampiyonası'nda da takım halinde şampiyon olmuştu. Böylece 20 gün içerisinde önce U23, ardından da büyükler olmak üzere 2 önemli turnuvada Türk Kadın Milli Takımı, Avrupa şampiyonu olarak tarihe adını yazdırdı. Öte yandan bu turnuva ile birlikte Avrupa Güreş Şampiyonası tarihinde büyüklerde Türk kadın sporcularının aldığı madalya sayısı ise 7 altın, 3 gümüş ve 14 bronz madalyaya ulaştı.

Diğer Haberler

  1. A Milli Futbol Takımı, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı
  2. Cristiano Ronaldo tarihe geçti, Portekiz 5-0’la güldü
  3. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  4. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  5. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  6. Fransa - Irak: 3-0
  7. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  8. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı
  9. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı
  10. Dirk Kuyt, Fenerbahçe için İstanbul'da

© Copyright 2026

DHA