Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kocaelispor'da Mehmet Altıparmak dönemi başladı

Spor Toto 1'inci Lig ekiplerinden Kocaelispor'da teknik direktör Mustafa Reşit Akçay'ın istifasının ardından, takımın başına Mehmet Altıparmak getirildi.

ABONE OL
Dinçer AKBİR / İZMİT (Kocaeli), (DHA) -

Spor Toto 1'inci Lig'te yer alan Kocaelispor'da sezon başından bu yana istenen sonuçlar alınamadı. Takımın geçtiğimiz hafta Samsunspor'a 3-0 yenilmesinin ardından teknik direktör Mustafa Reşit Akçay istifa etti. Teknik direktör arayışına başlayan kulüp yönetimi, bugün Mehmet Altıparmak ile 1,5 yıllık sözleşme imzaladı. Yapılan anlaşma kulübün sosyal medya hesaplarından duyuruldu. Tecrübeli teknik adam, Antalya'da kampa giren Kocaelispor ile ilk antrenmanına yarın çıkacak.

MUSTAFA REŞİT AKÇAY'A TEŞEKKÜR

Öte yandan Kocaelispor, istifa eden Mustafa Reşit Akçay için kulübün sosyal medya hesaplarından teşekkür mesajı yayımlandı. Yapılan paylaşımda, “Teknik Direktörümüz Mustafa Reşit Akçay ve ekibi ile karşılıklı olarak yollarımızı ayırmış bulunmaktayız. Kendilerine yaşattıkları şampiyonluk başta olmak üzere verdikleri emekler için teşekkür ediyor, bundan sonraki hayatlarında başarılar diliyoruz" ifadeleri kullanıldı.

Diğer Haberler

  1. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  2. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  3. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  4. Fransa - Irak: 3-0
  5. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  6. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı
  7. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı
  8. Dirk Kuyt, Fenerbahçe için İstanbul'da
  9. Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri belli oldu
  10. Türkiye - ABD maçına Cezayirli hakem

© Copyright 2026

DHA