Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Konyaspor Başkanı Korkmaz: 200 bin Euro ödendiğinde FIFA'nın yasağı kalkacak

Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, FIFA’dan yeşil-beyazlı kulübe gelen 3 dönem transfer yasağının 200 bin Euro ödenmesi halinde kalkacağını açıkladı.

ABONE OL
Hasan DÖNMEZ / KONYA,(DHA)-

Konyaspor, daha önce yeşil-beyazlı kulüpte forma giyen iki oyuncuyla ilgili FIFA’dan 3 dönem transfer yasağı aldı. Konuyla ilgili Demirören Haber Ajansı’na (DHA) açıklamalarda bulunan Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, "Daha önce kulübümüzde forma giyen 2 oyuncu ile ilgili bir yasak getirildi. 200 bin Euro bir ödeme söz konusu. Ödeme yapılınca da bu yasak ortadan kalkacak” ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Samsunspor’dan, Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk’ün sözlerine tepki
  2. Türkiye U17 Erkek Basketbol Milli Takımı, Slovenya'yı 87-66 mağlup etti
  3. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  4. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  5. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  6. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  7. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  8. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  9. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  10. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti

© Copyright 2026

DHA