Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz: Bu gece gereken neyse yapılacak

Konyaspor'da 7-1'lik Fenerbahçe mağlubiyetinin ardındın teknik direktör Hakan Keleş ile yollar ayrılıyor. Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz, ''Yönetim ve hocamızla konuşacağım. Bu gece gereken neyse yapılacak" dedi.

ABONE OL
İsmail AKKAYA / KONYA,(DHA)-

Süper Lig'de 16'ncı haftanın erteleme karşılaşmasında Konyaspor deplasmanda Fenerbahçe'ye 7-1 mağlup oldu. Konyaspor Teknik Direktörü Hakan Keleş, karşılaşmanın ardından yaptığı açıklamada istifa edebileceğinin sinyalini verdi. Keleş, "Başkanımla konuşacağım ve gereği neyse yapacağım" dedi.

Öte yandan Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz da konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Yönetim kurulumuz ve hocamızla konuşacağım. Bu gece gereken neyse yapılacak" dedi.

Diğer Haberler

  1. Türkiye U17 Erkek Basketbol Milli Takımı, Slovenya'yı 87-66 mağlup etti
  2. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  3. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  4. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  5. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  6. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  7. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  8. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  9. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti
  10. 100’üncü Gazi Koşusu’nda bayram havası

© Copyright 2026

DHA