Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Manisa FK pes etmedi

Trendyol 1'inci Lig'de evinde Ankara Keçiörengücü ile ilk 22 dakika içinde atılan 4 golle 2-0'den gelip 2-2 berabere kalan Manisa Futbol Kulübü, son 3 maçında yenilgi yüzü görmedi. Kümede kalma mücadelesi veren siyah-beyazlılar Vanspor'u 2-1, Serikspor'u (D) da 1-0 yenerek Ankara Keçiörengücü maçına moralli çıktı. Başkent ekibi karşısında da pes etmeyen siyah-beyazlılarda teknik direktör Mustafa Dalcı iyi yolda olduklarını dile getirdi.

ABONE OL
MANİSA, (DHA)-

Maça çok iyi başladıklarını belirten Dalcı, "Rakip takım oyuncusunun bireysel becerisi ile golü yedik. Hemen arkasından bir penaltı golü geldi. İyi başlarken bir anda 2-0 geriye düştük. Bunu toparlanması çok zor. Özellikle psikolojik olarak oyuncuyu ve oyunu toparlamak çok zor ama oyuncularım gerçekten de haftalardır bir karakter gösteriyor. 10 dakikada tekrar geriye döndük. İlk yarıda öne de geçebilirdik. Genel anlamda çok doğru işler yaptık. Oyuncularımın gücünü, oyun gücüne çevirip daha çok gelişeceğiz" dedi. Manisa FK haftaya Sakaryaspor'la deplasmanda karşı karşıya gelecek ve devreyi bitirecek.

Diğer Haberler

  1. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  2. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  3. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  4. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  5. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim
  6. A Milli Futbol Takımı, ABD maçının hazırlıklarını tamamladı
  7. Türkiye Baja Şampiyonası’nın 3’üncü ayağı Bolu’da başlıyor
  8. Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına başladı
  9. Galatasaray Divan Kurulu Haziran Ayı Olağan Toplantısı RAMS Park’ta gerçekleştirildi
  10. Dirk Kuyt, Fenerbahçe’ye yardımcı antrenör olarak geri döndü

© Copyright 2026

DHA