Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Merve Dinçel gümüş madalya kazandı

2022 Dünya Taekwondo Grand Prix'de kadınlar 49 kiloda Türkiye'yi temsil eden Merve Dinçel, rakibine yenilerek gümüş madalya kazandı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

20-23 Ekim tarihleri arasında İngiltere'nin Manchester kentinde düzenlenen ve Paris 2024 Olimpiyat Oyunları'na kota puanı veren 2022 Dünya Taekwondo Grand Prix'de milli sporcu Merve Dinçel, kadınlar 49 kiloda altın madalya müsabakasına çıktı. Rakibine mağlup olan Merve Dinçel, gümüş madalyanın sahibi oldu.

Diğer Haberler

  1. Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına başladı
  2. Galatasaray Divan Kurulu Haziran Ayı Olağan Toplantısı RAMS Park’ta gerçekleştirildi
  3. Dirk Kuyt, Fenerbahçe’ye yardımcı antrenör olarak geri döndü
  4. Filenin Efeleri, VNL’de Çin’i 3-0 yendi
  5. Fenerbahçe'de, Diego Carlos sağlık kontrolüne katılmadı
  6. Los Angeles’in kalbinde Türkiye tanıtılıyor
  7. Tarsus’ta köyler arası futbol turnuvasında maç sonu kavgası
  8. Samsunspor'da kombine satışları taraftar etkinliğiyle başladı
  9. Fenerbahçe, Amara Diouf ile 5 yıllık sözleşme imzaladı
  10. Fenerbahçe Spor Kulübü A Takımı futbolcuları Medicana’da sağlık kontrolünden geçti

© Copyright 2026

DHA