Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Milli atletlerde hedef şampiyonluk

Sırbistan'ın başkenti Belgrad’da düzenlenecek Büyük Kadınlar ve Erkekler Salon Atletizm Şampiyonası’nda mücadele edecek olan milli atletler, bu ülkeye gitti.

ABONE OL
İbrahim YILDIZ/İSTANBUL, (DHA)

Türk Hava Yolları (THY) ait uçakla öğle saatlerinde Belgrad’a giden milli oyuncular, hedeflerinin şampiyonluk olduğunu söylediler. Yolculuk öncesi açıklamalarda bulunan milli atlet Mikdat Sevler, “2025 yılının ilk milli yarışlarına gidiyoruz. Bu sene daha önce özel yarışlarda yarışmıştım. Yeni seçilen federasyonumuzla bu ilk yarışımız olacak. Heyecanlıyız, takıma ağabeylik yapacağım için de gururluyum. Balkan Şampiyonası’nın ardından Avrupa ve Dünya Şampiyonası var. Ayrıca o yarışlara da hazırlanıyoruz. Bu yarışlar iki büyük şampiyona için önemli olacak. Hedefimiz Balkan Şampiyonası’ndan madalya ile dönmek” dedi.

Diğer Haberler

  1. Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11'inci sezonunda Galatasaray ve Trabzonspor yer alacak
  2. Fenerbahçe günü çift antrenmanla tamamladı
  3. TOFAŞ, ABD'li guard Zach Nutall'ı transfer etti
  4. Kuşadası'nda Galatasaraylı taraftarlardan Yaşar Kaptan'a büyük vefa
  5. Fenerbahçe Beko'da dört ayrılık birden
  6. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  7. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  8. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  9. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  10. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim

© Copyright 2026

DHA