Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Onuralp Bitim Chicago Bulls'ta

Milli basketbolcu Onuralp Bitim, Amerikan Basketbol Ligi (NBA) ekiplerinden Chicago Bulls ile sözleşme imzaladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Chicago Bulls'tan yapılan resmi açıklamada, son olarak Bursaspor Basketbol forması giyen Onuralp Bitim ile iki yönlü bir sözleşme imzalandığı duyuruldu. İki yönlü sözleşmeye imza atan Onuralp, hem NBA'de hem de G-League'de oynayabilecek.

Geçen sezon Bursaspor formasıyla 30 maçta görev alan 24 yaşındaki kısa forvet, 18.4 sayı, 4.8 ribaund ve 3.6 asist ortalamalarıyla oynadı.

Diğer Haberler

  1. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  2. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  3. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  4. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  5. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  6. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  7. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  8. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti
  9. 100’üncü Gazi Koşusu’nda bayram havası
  10. A Milli Erkek Basketbol Takımı için medya günü düzenlendi

© Copyright 2026

DHA