Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Pro-Am Golf Turnuvası'nda Max Kramer, şampiyon oldu

Antalya'nın Serik ilçesinde bu yıl 33'üncüsü düzenlenen Golf Mad Pro-Am Golf Turnuvası'nda Max Kramer şampiyon oldu.

ABONE OL
Namık Kemal KILINÇ/SERİK (Antalya), (DHA)-

Serik'e bağlı Belek Turizm Merkezi'ndeki Antalya Golf Kulüp'te düzenlenen organizasyona 20 ülkeden 104 golfçü katıldı. Profesyonel ve amatör golfçülerin mücadele ettiği turnuvada Max Kramer birinci oldu. Alman golfçü 5 bin avro kazandı. Turnuvada ikinciliği Liam Murray, üçüncülüğü Leon Açıkalın elde etti. Fraport TAV Antalya Airport ve Turkcell ana sponsorluğundaki turnuva ödül töreniyle sona erdi. Turnuvada dereceye giren golfçülerin ödüllerini NATO Parlamenter Asamblesi Türk Grubu Başkanı Mevlüt Çavuşoğlu, turizmci Yasin Akkanat ve Golf Mad Genel Direktörü Bekir Kara verdi. 3 gün süren turnuvada dereceye giren sporculara toplam 50 bin avro ödül verildi.



Diğer Haberler

  1. Göztepe'de Dennis'e Premier Lig takımı talip oldu
  2. Aras Kargo, ABD'li smaçör aldı
  3. A Milli Futbol Takımı, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı
  4. Cristiano Ronaldo tarihe geçti, Portekiz 5-0’la güldü
  5. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  6. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  7. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  8. Fransa - Irak: 3-0
  9. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  10. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı

© Copyright 2026

DHA