Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Regnum Carya Pro-Am Golf Turnuvası sona erdi

Antalya'nın Serik ilçesinde bu yıl 14'üncüsü düzenlenen Regnum Carya Pro-Am Golf Turnuvası sona erdi.

ABONE OL
Namık Kemal KILINÇ/SERİK (Antalya), (DHA)-

Serik'e bağlı Belek turizm merkezinde bulunan Regnum Carya ve National Golf Kulübü sahalarında düzenlenen ve 3 gün süren turnuvaya 20 ülkeden 30'u profesyonel 120 golfçü katıldı.

Sporcuların 3 gün boyunca 54 çukurda şampiyon olabilmek için mücadele ettiği turnuvada erkeklerde Juergen Worz, kadınlarda İrina Nesterova birinci oldu. Birinciler 5 bin Euro ödülün de sahibi oldu.

Takımlar sıralamasında ise Taner Yamaç, Emre Şafak, Yasin Şafak ve Thomas Engel'den oluşan takım birinci oldu. Toplam 80 bin Euro ödülün dağıtıldığı turnuva sonunda dereceye girenlere ödülleri Regnum Carya Golf Kulübü Genel Müdürü Hasan Ceylan tarafından verildi.

Diğer Haberler

  1. Samsunspor’dan, Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk’ün sözlerine tepki
  2. Türkiye U17 Erkek Basketbol Milli Takımı, Slovenya'yı 87-66 mağlup etti
  3. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  4. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  5. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  6. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  7. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  8. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  9. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  10. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti

© Copyright 2026

DHA