Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Sahaya giren köpeği futbolcular çıkardı

TFF 2'nci Lig Beyaz Grup'ta Serik Belediyespor, Diyarbekirspor A.Ş. maçının 30'uncu dakikasındaki korner atışı sırasında sahaya giren köpeği futbolcular, kucaklayıp dışarı çıkardı.

ABONE OL
Namık KEMAL KILINÇ/SERİK (Antalya), (DHA)-

İsmail Ogan Stadı'ndaki maçı Serkan Pınar, İlker Ayten, Murat Şimşek yönetti. Maçın 30'uncu dakikasında Serik Belediyespor'un korner atışı kullanacağı sırada sahaya köpek girdi. Ceza sahasına ilerleyen köpeği seven Serik Belediyespor'dan Hakan Olgun, kucaklayıp dışarı çıkardı. Maçta ilk yarı golsüz tamamlandı. Karşılıklı ataklarla geçen karşılaşma 0-0 sona erdi. Serik Belediyespor, puanını 19'a Diyarbekirspor A.Ş. ise 30'a çıkardı.

Diğer Haberler

  1. Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11'inci sezonunda Galatasaray ve Trabzonspor yer alacak
  2. Fenerbahçe günü çift antrenmanla tamamladı
  3. TOFAŞ, ABD'li guard Zach Nutall'ı transfer etti
  4. Kuşadası'nda Galatasaraylı taraftarlardan Yaşar Kaptan'a büyük vefa
  5. Fenerbahçe Beko'da dört ayrılık birden
  6. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  7. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  8. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  9. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  10. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim

© Copyright 2026

DHA