Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Şampiyonlar Ligi'nde Barcelona ve PSG yarı finale yükseldi

UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Barcelona ve Paris Saint-Germain adını yarı finale yazdırdı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

UEFA Şampiyonlar Ligi Çeyrek Final rövanş maçında Almanya ekibi Borussia Dortmund, La Liga temsilcisi Barcelona'yı konuk etti. Sehrou Guirassy'nin hat-trick yaparak yıldızlaştığı maçta Borussia Dortmund rakibini 3-1 mağlup etti. Barcelona'nın tek golünü ise Ramy Bensebaini kendi kalesine attı. Bu galibiyet Alman ekibine yetmedi ve ilk maçı 4-0 kazanan Barcelona, yarı finale yükseldi.

Gecenin diğer maçında ise İngiltere Premier Lig ekibi Aston Villa, sahasında Fransa temsilcisi Paris Saint-Germain'i ağırladı. Aston Villa, 2-0 geriye düştüğü maçtan 3-2'lik galibiyetle ayrıldı. Eşleşmenin ilk maçını sahasında 3-1 kazanan Paris Saint-Germain finale çıkan takım oldu. İngiliz ekibine galibiyeti getiren golleri Youri Tielemans, Jonas McGinn ve Ezri Konsa atarken, konuk ekibin golleri ise Achraf Hakimi ve Nuno Mendes'ten geldi.

Diğer Haberler

  1. TOFAŞ, ABD'li guard Zach Nutall'ı transfer etti
  2. Kuşadası'nda Galatasaraylı taraftarlardan Yaşar Kaptan'a büyük vefa
  3. Fenerbahçe Beko'da dört ayrılık birden
  4. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  5. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  6. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  7. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  8. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim
  9. A Milli Futbol Takımı, ABD maçının hazırlıklarını tamamladı
  10. Türkiye Baja Şampiyonası’nın 3’üncü ayağı Bolu’da başlıyor

© Copyright 2026

DHA