Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Samsunspor, Fenerbahçe maçı için Antalya’da hazırlıklarına devam ediyor

Samsunspor, Türkiye Kupası’nda deplasmanda karşılaştığı Hesap.com Antalyaspor’u 2-0 mağlup ederek çeyrek finale yükselmesinin ardından, Süper Lig'in 25’inci haftasında deplasmanda oynayacağı Fenerbahçe maçı hazırlıklarını Antalya’da sürdürüyor.

ABONE OL
Berkay YILDIZ/SAMSUN, (DHA)-

Samsunspor, Türkiye Kupası’nda Antalyaspor’u 2-0 mağlup ederek çeyrek finale yükseldi. Kırmızı-beyazlı ekip, kupa maçının ardından Süper Lig'in 25’inci haftasında deplasmanda oynayacağı Fenerbahçe maçı hazırlıklarına Antalya’da başladı. Alman teknik adam Thorsten Fink yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, ısınma hareketleriyle başladı. Daha sonra pas çalışmaları, dar alanda oyun, rondo ve şut çalışmalarıyla devam eden idman sona erdi.

Kırmızı-beyazlı ekip, Pazar günü saat 20.00’de oynanacak Fenerbahçe karşılaşması için Cumartesi günü İstanbul’a hareket edecek.

Diğer Haberler

  1. Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Topuk Yaylası’nda takımla bir araya geldi
  2. Dursun Özbek başkanlığındaki yönetim kurulu, 11 farklı konuda yetki aldı
  3. Fenerbahçe İstanbul Jet, Beşiktaş'ı deplasmanda yenerek Süper Lig şampiyonu oldu
  4. 100’üncü Gazi Koşusu Resepsiyonu'nda görkemli kutlama
  5. Dursun Özbek: Yalnızca bugünü değil Galatasaray'ın yarınlarını inşa etmeye çalışıyoruz
  6. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Antalya kampını tamamladı
  7. Üç kulübün taraftarı golf sahasında dostluk için buluştu
  8. Levent Mercan: En iyi şekilde sezona başlayıp hedeflerimize ulaşmaya çalışacağız
  9. 100'üncü Gazi Koşusu Tay TV ekranlarında
  10. Amedspor, İskoç stoper David Bates'i kadrosuna kattı

© Copyright 2026

DHA