Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Sivasspor Rey Manaj'ın sözleşmesi 1,5 yıl uzattı

Sivasspor, geçen sezon kadrosuna kattığı takımın önemli isimlerinden biri olan golcü futbolcu Rey Manaj ile 1.5 yıllık yeni bir sözleşme konusunda anlaşmaya vardı.

ABONE OL
SİVAS, (DHA) -

Sivasspor Başkanı Bahattin Eken, Rey Manaj ile gerçekleştirdiği görüşmenin ardından, mevcut sözleşmesinde bulunan "20 maç" maddesi kaldırılarak, oyuncuyla 1.5 yıllık yeni bir anlaşma sağladı. Başkan Bahattin Eken, yeni sözleşme sürecine ilişki yaptığı açıklamada "Rey Manaj, sadece attığı gollerle değil, sahadaki mücadeleci ruhuyla da Sivasspor camiasının sevgisini kazandı. Onunla birlikte daha büyük başarılara imza atacağımıza inancımız tam. Taraftarımızın desteğiyle Manaj’ın formamızı daha büyük zaferlere taşıyacağına eminim" dedi.

Diğer Haberler

  1. Cristiano Ronaldo tarihe geçti, Portekiz 5-0’la güldü
  2. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  3. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  4. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  5. Fransa - Irak: 3-0
  6. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  7. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı
  8. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı
  9. Dirk Kuyt, Fenerbahçe için İstanbul'da
  10. Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri belli oldu

© Copyright 2026

DHA