Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Süper Lig'de 15 haftanın en centilmen takımı Kayserispor

Süper Lig'de son 7 haftada 6 galibiyet, 1 beraberlik alarak 29 puan toplayan Kayserispor, 15 haftada 19 sarı kart görerek, Süper Lig'in en az kart gören ekibi oldu.

ABONE OL
Samed Aydın SUN/KAYSERİ, (DHA)

Lige transfer tahtası sorunu ile giren ve Başkan Ali Çamlı ile yönetim kurulu üyelerinin çabalarıyla son gün transfer tahtasını açan Kayserispor, Süper Lig'de aldığı başarılı sonuçlarla dikkatleri üzerine çekti. Teknik direktör Recep Uçar yönetiminde son 7 haftada 6 galibiyet ve 1 beraberlik alan sarı kırmızılı ekip, kendi sahasında oynadığı 8 karşılaşmada ise mağlubiyet yüzü görmedi ve 29 puan toplayarak 3'üncü sırada yer aldı. Bu sezon gösterdiği başarılı grafik ile dikkatleri üzerine çeken Kayserispor, ilk 15 haftada oynadığı karşılaşmalarda gördüğü 19 sarı kart ile de ligin en centilmen takımı görüntüsü verdi. Sarı-kırmızılı takım oynadığı 15 karşılaşmanın 7'sinde ise hiç sarı kart görmedi.

Öte yandan Kayseri temsilcisi oynadığı karşılaşmalarda hiç kırmızı kart görmedi.

Diğer Haberler

  1. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  2. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  3. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  4. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim
  5. A Milli Futbol Takımı, ABD maçının hazırlıklarını tamamladı
  6. Türkiye Baja Şampiyonası’nın 3’üncü ayağı Bolu’da başlıyor
  7. Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına başladı
  8. Galatasaray Divan Kurulu Haziran Ayı Olağan Toplantısı RAMS Park’ta gerçekleştirildi
  9. Dirk Kuyt, Fenerbahçe’ye yardımcı antrenör olarak geri döndü
  10. Filenin Efeleri, VNL’de Çin’i 3-0 yendi

© Copyright 2026

DHA