Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trabzonspor, Beşiktaş maçı için İstanbul’a gitti

Trabzonspor, Süper Lig’in 33’üncü haftasında yarın karşılaşacağı Beşiktaş maçının hazırlıklarını tamamladıktan sonra İstanbul’a gitti.

ABONE OL
Nurgül GÜNAYDIN / TRABZON, (DHA)-

Trabzonspor, Süper Lig’in 33’üncü hafta maçında yarın deplasmanda karşılaşacağı Beşiktaş maçının hazırlıklarını bugün saat 11.00’de yaptığı antrenmanla tamamladı. Teknik direktör Fatih Tekke yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yapılan antrenmanda bordo-mavililer taktik çalışması gerçekleştirdikten sonra saat 15.00’da Türk Hava Yolları’na ait özel bir uçakla İstanbul’a gitti.

KADRODA 7 EKSİK

Trabzonspor’un 18 kişiden oluşan Beşiktaş maçı kafilesinde şu isimler yer aldı: Andrea Onana, Onuralp Çevikkan, Ahmet Doğan Yıldırım, Chibuike Nwaiwu, Mathias Lovik, Benjamin Bouchouari, Tim Jabol Folcarelli, Christ Inao Oulai, Salih Malkoçoğlu, Ozan Tufan, Boran Başkan, Ernest Muçi, Onuralp Çakıroğlu, Anthony Nwakaeme, Oleksandr Zubkov, Felipe Augusto, Umut Nayır, Paul Onuachu.

Bordo-mavililerde sakatlığı nedeniyle tedavileri devam eden Edin Visca, Arseniy Batagov, Taha Emre İnce, Okay Yokuşlu, Stefan Savic, kart cezalıları Mustafa Eskihellaç ile Wagner Pina Beşiktaş maçı kafilesinde yer almadı.

Diğer Haberler

  1. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  2. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  3. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  4. Fransa - Irak: 3-0
  5. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  6. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı
  7. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı
  8. Dirk Kuyt, Fenerbahçe için İstanbul'da
  9. Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri belli oldu
  10. Türkiye - ABD maçına Cezayirli hakem

© Copyright 2026

DHA