Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trabzonspor'da Ankaragücü mesaisi sürdü

Trabzonspor, Süper Lig’in 19’uncu haftasında oynayacağı MKE Ankaragücü maçı hazırlıklarına devam etti.

ABONE OL
Nurgül GÜNAYDIN / TRABZON, (DHA)-

Süper Lig’in 19’uncu haftasında deplasmanda MKE Ankaragücü ile karşılaşacak olan Trabzonspor bu maçın hazırlıklarını sürdürdü. Bordo-mavililer, teknik direktör Abdullah Avcı yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde akşam saatlerinde yapılan antrenmanın ilk bölümünde teknik ısınma gerçekleştirdi. 5’e 2 ile devam eden antrenman, çift kale maç ile tamamlandı. 

Trabzonspor, yarın yapacağı antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.

Diğer Haberler

  1. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  2. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  3. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  4. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  5. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  6. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  7. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  8. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti
  9. 100’üncü Gazi Koşusu’nda bayram havası
  10. A Milli Erkek Basketbol Takımı için medya günü düzenlendi

© Copyright 2026

DHA