Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trabzonspor’da Antalyaspor mesaisi başladı

Trabzonspor, Süper Lig’in 19’uncu haftasında karşılaşacağı Antalyaspor maçının hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla start verdi.

ABONE OL
Nurgül GÜNAYDIN/TRABZON, (DHA)-

Trabzonspor, Süper Lig’in 19’uncu haftasında sahasında oynayacağı Antalyaspor maçının hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla başladı.

Teknik Direktör Şenol Güneş yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yapılan antrenmanda, Ziraat Türkiye Kupası A Grubu 1’inci haftasında oynanan Alanyaspor maçında forma giyen oyuncular rejenerasyon çalışması gerçekleştirdi. Diğer oyuncular ise ısınmanın ardından pas ve 6’ya 3 dar alanda oyun çalışması gerçekleştirdi. Antrenman, sprint ve anaerobik çalışmayla sona erdi.

Bordo-mavili takım, yarın saat 15.00’te yapacağı antrenmanla Antalyaspor maçı hazırlıklarına devam edecek.

Diğer Haberler

  1. Beşiktaş GAİN’de, EuroLeague yönetiminin açıklaması için geri sayım
  2. Teknosa, GG Arena ile oyun ekosistemine yönelik yeni organizasyonunu duyurdu
  3. Salih Özcan: Bu takım daha fazlasını hak etti
  4. Vincenzo Montella: Dünya Kupası’na gelmek 24 yıl sürmeyecek, çok daha kısa sürede geleceğiz
  5. Orkun Kökçü: İnşallah gelecekteki turnuvalarda ülkemizi daha güzel bir şekilde gururlandırabiliriz
  6. Türkiye - ABD maçından notlar
  7. Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11'inci sezonunda Galatasaray ve Trabzonspor yer alacak
  8. Fenerbahçe günü çift antrenmanla tamamladı
  9. TOFAŞ, ABD'li guard Zach Nutall'ı transfer etti
  10. Kuşadası'nda Galatasaraylı taraftarlardan Yaşar Kaptan'a büyük vefa

© Copyright 2026

DHA