Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trabzonspor’da Fenerbahçe mesaisi sürüyor

Trabzonspor, Süper Lig’in 11’inci haftasında deplasmanda oynayacağı Fenerbahçe maçı hazırlıklarına bugün yapılan idmanla devam etti.

ABONE OL
Selay SAYKAL/TRABZON,(DHA)-

Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde teknik direktör Abdullah Avcı yönetiminde saat 11.00’de çalışan bordo mavililer, antrenmanın ilk bölümünde dinamik ısınma çalışması yaptı. 5’e 2 çalışmayla devam eden antrenman sonuçlandırma çalışmasıyla tamamlandı.

Karadeniz ekibi, Fenerbahçe derbisi hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla tamamlayarak İstanbul’a hareket edecek.







Diğer Haberler

  1. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  2. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  3. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  4. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  5. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  6. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  7. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  8. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti
  9. 100’üncü Gazi Koşusu’nda bayram havası
  10. A Milli Erkek Basketbol Takımı için medya günü düzenlendi

© Copyright 2026

DHA