Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trabzonspor’da kupa mesaisi başladı

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası Yarı Finali’nde oynayacağı Natura Dünyası Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına bugün start verdi.

ABONE OL
Nurgül GÜNAYDIN / TRABZON (DHA) -

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası Yarı Finali’nde deplasmanda oynayacağı Natura Dünyası Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla başladı. Teknik direktör Fatih Tekke yönetiminde, Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yapılan antrenmanda, Süper Lig’in 33’üncü haftasında Beşiktaş ile oynanan maçta forma giyen oyuncular rejenerasyon çalışması gerçekleştirdi. Diğer oyuncular ise ısınmanın ardından rondo ve dar alanda oyun çalışması yaptı.

Bordo-mavili takım, hazırlıklarına yarın saat 17.00’de yapacağı antrenmanla devam edecek.

Diğer Haberler

  1. Milli takım, UIPM Pentatlon Dünya Kupası’nda final oynayacak
  2. Yüksel Yıldırım: 5 futbolcu ile görüştük ancak henüz biten bir transfer yok
  3. Mauricio Pochettino: Yarın karşımızda rekabetçi ve gururu için oynayan bir takım bekliyoruz
  4. Kenan Yıldız: Bize destek veren tüm taraftarlardan, Türk halkından özür diliyorum
  5. Vincenzo Montella: Bu oyuncular geleceğimiz, onlara saygı gösterelim
  6. A Milli Futbol Takımı, ABD maçının hazırlıklarını tamamladı
  7. Türkiye Baja Şampiyonası’nın 3’üncü ayağı Bolu’da başlıyor
  8. Fenerbahçe yeni sezon hazırlıklarına başladı
  9. Galatasaray Divan Kurulu Haziran Ayı Olağan Toplantısı RAMS Park’ta gerçekleştirildi
  10. Dirk Kuyt, Fenerbahçe’ye yardımcı antrenör olarak geri döndü

© Copyright 2026

DHA