Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trabzonspor’da Orsic ile yollar ayrıldı

Trabzonspor’dan yapılan açıklamada, Mislav Orsic ile sözleşmesinin karşılıklı olarak feshedildiği ifade edildi.

ABONE OL
Nurgül GÜNAYDIN/TRABZON, (DHA)-

Trabzonspor Kulübü, 2023-24 sezonun yaz transfer sürecinde renklerine kattığı Hırvat oyuncu Mislav Orsic ile sözleşmeyi karşılıklı olarak feshettiğini, fesih bedeli olarak oyuncuya tazminat ödenmeyeceğini açıkladı.

Bordo-mavili kulüpten yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“Kulübümüz ile profesyonel futbolcumuz Mislav Orsic arasındaki 01.07.2023 başlangıç ve 30.06.2025 bitiş tarihli profesyonel futbolcu sözleşmesi karşılıklı olarak feshedilmiştir. Yapılan anlaşmaya göre oyuncuya herhangi bir fesih tazminatı ödenmeyecektir”

Öte yandan, Orsic transfer olduğu sezon kampta yaşadığı sakatlık nedeniyle bir sezona yakın bir süre takımda yer alamamıştı. Trabzonspor’da Mislav Orsic’in de içinde bulunduğu 4 oyuncu geçtiğimiz günlerde Teknik Direktör Şenol Güneş’in raporu doğrultusunda yönetim tarafından kadro dışı bırakılmış ve bir süredir takımdan ayrı olarak çalışmalarını yürütüyordu.

Diğer Haberler

  1. Milli atletler, takım halinde Balkan Şampiyonu oldu
  2. İbrahim Hacıosmanoğlu: Biz yolda yürüdüklerimizi yolda bulduklarımızla asla değişmeyiz
  3. A Milli Takım’da ABD maçının hazırlıkları sürüyor
  4. Arca Çorum FK, şehir stadını Süper Lig'e hazırlıyor
  5. Filenin Sultanları, Çin’i Ankara’da devirdi
  6. Trabzonspor'un genç yıldızı Oulai, Dünya Kupası'nda göz kamaştırdı
  7. Göztepe’nin golcü tercihi yine Brezilya oldu
  8. Zafer Aktaş'tan Merkezefendi açıklaması
  9. Filenin Sultanları, Almanya’yı 3-2 ile geçti
  10. Samsunspor 60’ıncı yıl kutlamalarının son etkinliğinde tesislerini taraftarlara açtı

© Copyright 2026

DHA