Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trabzonspor'dan Abdülkadir Ömür ve Maxi Gomez açıklaması

Trabzonspor Kulübü, Abdülkadir Ömür ve Maxi Gomez'in sağlık durumuyla ilgili açıklamada bulundu.

ABONE OL
TRABZON, (DHA)- 

Süper Lig'in 36’ncı haftasında deplasmanda Bitexen Giresunspor ile karşılaşacak olan Trabzonspor, mücadele öncesi Abdülkadir Ömür ve Maxi Gomez'in sağlık durumuyla ilgili yazılı açıklama yaptı

Bordo-mavili ekipte Sağlık Kurulu Başkanı Doç. Dr. Ahmet Beşir tarafından yapılan açıklamada, "Futbolcumuz Maxi Gomez'in yapılan muayene ve görüntülemesi sonucunda sağ baldırda darbeye bağlı kanama ve ağrı tespit edilmiştir. Ayrıca futbolcumuz Abdülkadir Ömür’ün sol diz yan bağında zorlanma tespit edilmiştir. Tedavilerine devam edilen oyuncularımız sakatlıkları nedeniyle Bitexen Giresunspor maçı kadrosunda yer almamaktadır" denildi. 

 

Diğer Haberler

  1. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  2. Fransa - Irak: 3-0
  3. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  4. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı
  5. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı
  6. Dirk Kuyt, Fenerbahçe için İstanbul'da
  7. Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri belli oldu
  8. Türkiye - ABD maçına Cezayirli hakem
  9. Türk atçılığının derbisi 100'üncü Gazi Koşusu'nun kayıtları belli oldu
  10. Fenerbahçe Yönetim Kurulu toplantısında hayata geçirilen çalışmalar ve yeni planlamalar görüşüldü

© Copyright 2026

DHA