Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trabzonsporlu Larsen: Maçın genelinden mutlu değildik

Trabzonsporlu Jens Stryger Larsen, ”Maçın genelinden mutlu değildik” dedi.

ABONE OL
Selay SAYKAL/TRABZON (DHA) -

 

Süper Lig’in 12’nci haftasında Trabzonspor, sahasında Konyaspor’u Onuachu’nun golleriyle 2-1 mağlup etti. Trabzonsporlu savunma oyuncusu Jens Stryger Larsen maç sonu değerlendirmede bulundu. Maçın ardından konuşan ve iyi bir oyun sergilemediklerini söyleyen Danimarkalı oyuncu, “Genele bakınca performansımız ve maçın genelinden mutlu değildik ama bazen iyi oynamasanız da galibiyet almanız gerekir. Bu da onlardan biriydi. 3 puandı beklentimizdi” diye konuştu.

Konyaspor maçında mevkisi dışında oynamasıyla ilgili bir soruya Larsen, “Kariyerim boyunca bu pozisyonda bir çok kez oynadım. Daniamrka Milli Takımı'nda da bu pozisyonda oynadım. Benim için yeni bir şey değil. Takıma yardımcı olabildiğim için çok mutluyum” ifadelerini kullandı.

 

Diğer Haberler

  1. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  2. Fransa - Irak: 3-0
  3. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  4. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı
  5. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı
  6. Dirk Kuyt, Fenerbahçe için İstanbul'da
  7. Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri belli oldu
  8. Türkiye - ABD maçına Cezayirli hakem
  9. Türk atçılığının derbisi 100'üncü Gazi Koşusu'nun kayıtları belli oldu
  10. Fenerbahçe Yönetim Kurulu toplantısında hayata geçirilen çalışmalar ve yeni planlamalar görüşüldü

© Copyright 2026

DHA