Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trabzonspor’un MKE Ankaragücü mesaisi sürüyor

Süper Lig’in 19’uncu haftasında deplasmanda MKE Ankaragücü ile karşılaşacak olan Trabzonspor, bugün yaptığı antrenmanla hazırlıklarını sürdürdü. Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde, teknik direktör Abdullah Avcı yönetiminde yapılan antrenmanın ilk bölümünde dinamik ısınma gerçekleştirildi. 5’e 2 ile devam eden antrenmanın son bölümünde ise dar alanda oyun çalışması yapıldı.

ABONE OL
Nurgül GÜNAYDIN/TRABZON (DHA)-

Trabzonspor, yarın yapacağı antrenman ile hazırlıklarını tamamlayacak.



Diğer Haberler

  1. Türkiye U17 Erkek Basketbol Milli Takımı, Slovenya'yı 87-66 mağlup etti
  2. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  3. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  4. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  5. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  6. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  7. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  8. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  9. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti
  10. 100’üncü Gazi Koşusu’nda bayram havası

© Copyright 2026

DHA