Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trendyol, Olimpiyat Koleksiyonu’nu tüm uluslararası platformlarında satışa sundu

Trendyol, Anadolu’nun dört bir yanındaki yerli üreticilerin tasarlayıp ürettikleri Olimpiyat Koleksiyonu'nu Türkiye ile birlikte tüm uluslararası platformlarında satışa sundu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

 

Trendyol, Uluslararası Olimpiyat Komitesi’nin (IOC) resmi ‘E-Ticaret Hizmetleri Partneri’ olduğunu geçtiğimiz aralık ayında duyurmuştu. Böylece Trendyol, IOC’nin ilk Türk partneri olmuştu.

Trendyol’un ürettiği Olimpiyat Koleksiyonu da bu partnerliğe ek olarak yapılan iş birliği kapsamında hazırlandı. Anadolu’da üretilen koleksiyon; t-shirt, polo yaka t-shirt, şort, elbise, sweatshirt, beyzbol şapkası, balıkçı şapkası, plaj havlusu ve bez çanta ürünlerinden oluşuyor. Ürünler Türkiye’de Trendyolmilla uygulaması üzerinden; Azerbaycan, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Umman’da ise Trendyol uygulaması üzerinden uluslararası satışa sunuldu. Sporseverler ayrıca Lozan’da bulunan Olimpiyat Müzesi’nden (The Olympic Museum), IOC’nin resmi global satış platformu olan web sitesinden, olimpiyat oyunlarının şehri Paris’te bulunan uluslararası olimpik megastoredan da koleksiyon ürünlerine erişebilecek.

TRENDYOL’UN SPORA VERDİĞİ DESTEK İLE YERLİ ÜRETİCİYİ YURT DIŞINA AÇMA HEDEFİ BİRLEŞTİ

Trendyol, Uluslararası Olimpiyat Komitesi iş birliğiyle spora olan desteğini yerli ürün ve üreticileri yurt dışına taşıma hedefiyle birleştiriyor. Böylece, ülkemizin dünya standartlarındaki üretim gücünü ve kalitesini farklı coğrafyalarla tanıştırmayı spor alanında da sürdürüyor.

MİLLİ SPORCULAR OLİMPİYAT KOLEKSİYONU REKLAMINDA ROL ALDI

Türkiye’de Trendyolmilla uygulaması üzerinden satışa sunulan Olimpiyat Koleksiyonu, milli sporcuların rol aldığı bir reklam filmiyle tanıtılıyor. Paris 2024 Olimpiyat Oyunları'nda ülkemizi temsil edecek olan milli voleybolcu İlkin Aydın, milli tekvandocu Nafia Kuş ve milli jimnastikçi Ferhat Arıcan, reklam filminde sporun dinamik ruhunu ve heyecanını yansıtıyorlar. Koleksiyon, sporseverler ile moda tutkunları için bir buluşma noktası niteliği taşıyor. Reklam filmi, Türkiye'nin hem sporda hem de modada sahip olduğu güçlü potansiyeli bir kez daha gözler önüne seriyor.

Diğer Haberler

  1. Galatasaraylı taraftarlar, derbi saatini Florya'da coşkuyla bekliyor
  2. Fenerbahçe taraftarları, derbi için yola çıktı
  3. Trabzonspor’da Avrupa sevinci
  4. Konyaspor Başkanı Ömer Korkmaz: Diğer maçlara bakmaksızın kendi işimizi kendimiz halledelim
  5. Kayserispor Başkanı Ali Çamlı: Türk futbolunun namuslu ellerde yönetilmeye ihtiyacı var
  6. Başakşehir FK – Trabzonspor maçının ardından
  7. Filenin Sultanları, İtalya’ya 3-1 mağlup oldu
  8. Manisa BBSK - Beşiktaş Emlakjet: 74-83
  9. Beşiktaş - Hatayspor maçının ardından
  10. Kayserispor - Konyaspor maçında gergin anlar

© Copyright 2024

DHA