Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

U20 Grekoromen Güreş Milli Takımı, Budapeşte’de şampiyon oldu

Macaristan’ın başkenti Budapeşte’de düzenlenen Imre Baracsi Memorial Uluslararası Turnuvası’nda U20 Grekoromen Güreş Milli Takımı, takım halinde şampiyonluğa ulaştı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) –

Türkiye Güreş Federasyonu’nun açıklamasına göre ay-yıldızlı ekip, organizasyonda ortaya koyduğu performansla 2 altın, 1 gümüş ve 4 bronz olmak üzere toplam 7 madalya kazanarak zirvede yer aldı.

Turnuvada altın madalya kazanan sporcular 72 kiloda Salih Yusuf Yazıcı ve 97 kiloda Emir Ömer Bozbağ oldu. 67 kiloda mücadele eden Ömer Altaş ise gümüş madalyanın sahibi oldu.

Milli takım adına bronz madalya kazanan isimler ise 55 kiloda Denizhan Ogun, 60 kiloda Furkan Öden, 77 kiloda Alkan Akar ve 130 kiloda Üzeyir Ayberk Bostan olarak sıralandı.

Öte yandan Türkiye Güreş Federasyonu Başkanı Taha Akgül de organizasyonu yerinde takip etti. Akgül, derece elde eden milli sporculara madalyalarını ve kupalarını takdim etti.

Diğer Haberler

  1. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  2. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  3. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  4. Fransa - Irak: 3-0
  5. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  6. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı
  7. A Milli Erkek Basketbol Takımı, Bosna Hersek ve İsviçre maçı hazırlıklarına başladı
  8. Dirk Kuyt, Fenerbahçe için İstanbul'da
  9. Süper Lig'de 2026-2027 sezonu harcama limitleri belli oldu
  10. Türkiye - ABD maçına Cezayirli hakem

© Copyright 2026

DHA