Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

UEFA'dan Fenerbahçe’nin cezasına indirim

UEFA, Fenerbahçe'nin aldığı 2 maçlık deplasmana taraftar götürmeme cezasını 2 yıl ertelemeli olarak 1 maça düşürdüğünü duyurdu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

UEFA, Fenerbahçe’nin Konferans Ligi son 16 turunda Union Saint-Gilloise ile oynadığı maçın ardından aldığı 2 maçlık deplasmana taraftar götürmeme cezasını 2 yıl ertelemeli olarak 1 maça düşürdüğünü açıkladı. Bu kararın ardından sarı-lacivertli ekip, UEFA Konferans Ligi çeyrek finalinde Olympiakos'u elemesi halinde yarı finalde deplasmana taraftarını da götürebilecek.

Diğer Haberler

  1. Göztepe'de yabancı bolluğu
  2. At yarışlarının asırlık efsanesi Gazi Koşusu 'Dalya' diyor
  3. Bursaspor, Lincoln Henrique ile Lewis Baker'ı kadrosuna kattı
  4. Filenin Efeleri, Arjantin’i 2-0’dan dönerek 3-2 mağlup etti
  5. Türkiye U17 Basketbol Milli Takımı, Yeni Zelanda’yı mağlup etti
  6. Tahkim Kurulu, Mert Hakan Yandaş dosyasında incelemeyi sürdürüyor
  7. Bursaspor sahaya indi, Mustafa Er yol haritasını çizdi
  8. RAMS Başakşehir FK, yeni sezon hazırlıklarını çift idmanla sürdürdü
  9. Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Topuk Yaylası’nda takımla bir araya geldi
  10. Dursun Özbek başkanlığındaki yönetim kurulu, 11 farklı konuda yetki aldı

© Copyright 2026

DHA