Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Varank'tan şampiyonluk özçekimi

2’nci Lig Kırmızı Grup 33’üncü hafta maçında kendi sahasında Somaspor’u ağırlayan Bursaspor rakibini 5-1 mağlup ederek ligin bitimine bir hafta kala şampiyonluğunu ilan etti ve 1'inci Lig'e yükseldi.

ABONE OL
Hasan BOZBEY-Hüseyin SEZGİN/BURSA, (DHA)-

TBMM Sanayi, Ticaret, Enerji, Tabii Kaynaklar, Bilgi ve Teknoloji Komisyonu Başkanı ve AK Parti Bursa Milletvekili Mustafa Varank, 1’inci Lig’e yükselen Bursaspor’un şampiyonluğunu tribünde kutladı.

Varank, Bursa iş ve siyaset dünyasından isimlerle birlikte yeşil-beyazlı taraftarların arasında çektiği özçekim ile şampiyonluk sevincine ortak oldu

Diğer Haberler

  1. Güreş festivalinde gerginliğe jandarma müdahale etti
  2. Filenin Efeleri, Belçika'yı 3-0 mağlup etti
  3. Halis Karataş: 100’üncü yıl benim için çok önemliydi
  4. Beşiktaş yeni sezonun açılışını yaptı
  5. 100’üncü Gazi Koşusu’nu Halis Karataş’ın jokeyliğini yaptığı 'Bay Nalçakan' kazandı
  6. Önder Özen: Taraftarın tek parça halinde olmasına ihtiyacımız var
  7. Pilotlar zorlu parkurda tozu dumana kattı
  8. ‘İstanbul’u Yüzüyorum, Maviyle Buluşuyorum’ yarışları Şaşkınbakkal sahilinde gerçekleşti
  9. 100’üncü Gazi Koşusu’nda bayram havası
  10. A Milli Erkek Basketbol Takımı için medya günü düzenlendi

© Copyright 2026

DHA