Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Wimbledon Tenis Turnuvası kadınlar tek şampiyonu Iga Swiatek

Wimbledon Tenis Turnuvası Kadınlar Tek Finali'nde Amanda Anisimova ile karşılaşan Iga Swiatek şampiyon oldu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Sezonun üçüncü Grand Slam turnuvası olan Wimbledon'ın tek kadınlar finalinde dünya 4 numarası Iga Swiatek ile 12'nci sıradaki Amanda Anisimova şampiyonluk maçına çıktı. Londra'daki Merkez Kort'ta 57 dakika süren karşılaşmada rakibine karşı ilk seti 6-0 önde bitiren Iga Swiatek, ikinci seti de aynı skorla tamamlayarak maçı 2-0 kazandı ve turnuvada şampiyonluğunu ilan etti.

Turnuva sonrası Amanda Anisimova 2’ncilik ödülünü alırken Iga Swiatek şampiyonluk kupasını aldı.

Diğer Haberler

  1. Göztepe'de Dennis'e Premier Lig takımı talip oldu
  2. Aras Kargo, ABD'li smaçör aldı
  3. A Milli Futbol Takımı, Los Angeles’taki ilk antrenmanını yaptı
  4. Cristiano Ronaldo tarihe geçti, Portekiz 5-0’la güldü
  5. Antalya’ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı’nda Onuralp kadrodan çıkarıldı
  6. Fenerbahçe Beko’da Khem Birch ve Devon Hall ile yollar ayrıldı
  7. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  8. Fransa - Irak: 3-0
  9. Futbolda lisanslı kulüp sayısı 29'a yükseldi
  10. Arjantin 2’de 2 yaptı, Messi rekor kırdı

© Copyright 2026

DHA