Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

E-Spor ve Teknoloji etkinliği başlıyor

İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesine bağlı olan Dijital Oyun Tasarım bölümü, bu yıl E-Spor dünyasından önemli kişi ve markaları bir araya getiren, “E-Spor ve Teknoloji” isimli etkinlik için düğmeye bastı.

ABONE OL
DHA

Oyun dünyasında uzun süredir önemli bir yere sahip olan E-Spor, son yıllarda ülkemizde de hak ettiği yeri bulmaya başlamış durumda. Oyunlara sadece “eğlence” gözüyle bakılan bir dünyada, rekabetin bir adım daha öne çıkması ve beraberinde profesyonelliği getirmesi ile birlikte günden güne daha büyük kitlelere hitap etmeye başlayan E-Spor, günümüzde hem oyun, hem de eğlence dünyasında önemli bir yer teşkil etmektedir.

Bu kapsamda İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesine bağlı olan Dijital Oyun Tasarım bölümü, bu yıl E-Spor dünyasından önemli kişi ve markaları bir araya getiren, “E-Spor ve Teknoloji” isimli bir etkinlik hazırlığında.

Etkinlik içerisinde profesyonel oyuncu olmaktan, markaların E-Spora bakış açılarına kadar uzanan bir içerik havuzuna sahip. Saat 11:00’de başlayıp 17:00’ye kadar devam edecek olan etkinlik, 22 Şubat 2019 Cuma günü, Bilgi Üniversitesi Santral Kampüsü ÇSM 403 numaralı salonda gerçekleştirilecek.



Moderatörlüğünü Ertuğrul Süngü'nün yaptığı etkinliğin akışı ise şöyle:

11:00 - 12:00 Türkiye'de E-Sporcu Olmak. Kaan Çekli (Profesyonel E-Sporcu)
12:00 - 13:00 Yemek Arası
13:00 - 14:00 E-Spor Ödeme Altyapıları. Hamza Sönmez (PlayBros)
14:00 - 15:00 E-Spor İçerik ve Etkinlik Pazarlaması. İlker Karaş (Dijital Sporlar)
15:00 - 16:00 E-Spor ve ve Twitch Dünyasına Marka Gözünden Bakış. İdil Şahin Öncül - Mete Özbey (NVIDIA Türkiye)
16:00 - 17:00 E-Spor’da Ekipmanın Önemi. Tufan Vardar (MSI)

Diğer Haberler

  1. Yeni Fikirler Yeni İşler'in final etkinliği ODTÜ Kültür ve Kongre Merkezi'nde yapıldı
  2. TUSAŞ, Airbus'a 500'üncü gövde teslimatını gerçekleştirdi
  3. Türkiye Teknoloji Takımı Vakfı 9’uncu kuruluş yıl dönümünü kutluyor
  4. Yapay zeka destekli siber güvenlik girişimi, 10,8 milyon TL kitle fonlaması hedefliyor
  5. Penta Teknoloji, 2’nci Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı
  6. Haluk Görgün: Bayraktar AKINCI TİHA; aklın kusursuz uyumunu bir kez daha gösterdi
  7. Bakan Kacır: BOZOK ve KAYI30 SİHA mühimmatlarımız, hedefi tam isabetle imha etti
  8. MKE'den Azerbaycan'da yeni şirket; MKA
  9. Yerli füze Tayfun, son atışında da hedefi tam isabetle vurdu
  10. Hepsiburada Gamestar turnuvasının finali yapıldı

© Copyright 2025

DHA