Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Huawei telefonlar Android ile yoluna devam edecek

ABD ile Çin arasında süregelen ticaret savaşları nedeniyle zor günler geçiren Huawei'nin Google ile anlaşmazlığı neticesinde kendi işletim sistemi HongMeng OS'u telefonlarında kullanmaya başlayacağı sanılıyordu. Ancak olayın iç yüzü meğer çok farklıymış!

ABONE OL
DHA

Huawei'nin yönetim kurulu üyesi olan Catherine Chen, yaptığı açıklamada Huawei telefonlarda Android ile yola devam edileceğini kaydetti.

HongMeng OS'un daha çok Nesnelerin İnterneti için geliştirildiğine vurgu yapan Chen, gelecekte milyarlarca cihazın akıllanacağını ve böylesine büyük bir potansiyeli değerlendirmek adına şimdiden HongMeng OS adında bir işletim sistemi geliştirerek bu yönde yatırım yaptıklarını açıkladı.

HongMeng OS tartışması bu açıklama ile son bulurken, diğer yandan Huawei telefonların yeni Android güncellemelerini almaya devam edeceği de kesinlik kazanmış oldu.

Diğer Haberler

  1. Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı Medeniyet Teknopark'ta gençlerle buluştu
  2. Sabri Ülker Geleceğin Bilim Lideri Ödülü’ne başvurular başladı
  3. MKE anti-dron mühimmatı, hedefleri vurdu
  4. ASELSAN Süper İletken Kuantum İşlemci Birimi geliştirecek
  5. Prof. Dr. Görgün: Ayda 1 milyar dolar civarı savunma sanayii ihracatı yapıyoruz
  6. TECNO CAMON 50 Ultra 5G Türkiye'de satışta
  7. AKINCI TİHA, BOZOK Lazer Güdümlü Mühimmat atış testini başarıyla tamamladı
  8. Interpress, 9 Milyon TL'lik Yatırımla Yapay Zekâ Destekli Sunucu Altyapısını Güçlendirdi
  9. Bakan Bayraktar: Türkiye En Güvenli Teknolojiye Sahip Olmak İstiyor
  10. SİPER, süper şimşek hava hedefini imha etti

© Copyright 2026

DHA