Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Red Dead Online erişime açılıyor

Red Dead Redemption 2'nin satışa çıkmasının ardından oyuncuların dört gözle beklediği Red Dead Online beta erişime nihayet açıldı.

ABONE OL
DHA

Red Dead Redemption 2’nin online moduna ilk erişim, bugün gerçekleşecek. Fakat, daha önce, sunuculara aşırı yüklenme sonrası, GTA Online’da yaşanan sunucu problemlerinin bu sefer de yaşanmaması için, ilk etapta sadece Ultimate Edition sahipleri Red Dead Online betaya erişebilecekler.

Çarşamba günü ise, Red Dead Redemption 2‘nin çıkış tarihinden 29 Kasım’a kadar olan süreçte oyunu satın almış olan kullanıcılar da, online modun beta sürümüne erişebilecekler.

En son olarak da cuma günü, Red Dead Redemption 2’nin online modu, oyuna sahip olan herkes için kullanıma açılmış olacak.

Diğer Haberler

  1. Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı Medeniyet Teknopark'ta gençlerle buluştu
  2. Sabri Ülker Geleceğin Bilim Lideri Ödülü’ne başvurular başladı
  3. MKE anti-dron mühimmatı, hedefleri vurdu
  4. ASELSAN Süper İletken Kuantum İşlemci Birimi geliştirecek
  5. Prof. Dr. Görgün: Ayda 1 milyar dolar civarı savunma sanayii ihracatı yapıyoruz
  6. TECNO CAMON 50 Ultra 5G Türkiye'de satışta
  7. AKINCI TİHA, BOZOK Lazer Güdümlü Mühimmat atış testini başarıyla tamamladı
  8. Interpress, 9 Milyon TL'lik Yatırımla Yapay Zekâ Destekli Sunucu Altyapısını Güçlendirdi
  9. Bakan Bayraktar: Türkiye En Güvenli Teknolojiye Sahip Olmak İstiyor
  10. SİPER, süper şimşek hava hedefini imha etti

© Copyright 2026

DHA