Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Turkcell ve YouTube iş birliğine gitti 

Turkcell, çevrim içi video paylaşım platformlarından YouTube’la iş birliğine gittiğini duyurdu. İş birliği kapsamında operatör kullanıcıları 2 ay süreyle Platinum müşterileri ise 3 ay süreyle ücretsiz YouTube Premium aboneliğinden faydalanabilecek.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

 

Anlaşma kapsamında, Turkcell’liler, YouTube Premium’u 2 ay, Turkcell’in ayrıcalıklı dünyası Platinum müşterileri ise 3 ay boyunca ücretsiz kullanabilecek. 15 Ağustos tarihinden itibaren geçerli olacak kampanyadan 26 milyon müşteri faydalanabilecek.  

 “UYGULAMALARDAKİ ÖZEL TEKLİFLERİ TAKİP ETMEK YETERLİ” 

Turkcell Segment Pazarlaması Direktörü Gökhan Aksu, anlaşmayla ilgili “YouTube videolarını reklamsız olarak izleme, videoları arka planda istedikleri gibi oynatma ve sınırsız indirme avantajları sunan YouTube Premium müşterilerimiz arasında çok popüler. Turkcell olarak müşteri içgörülerine hitap eden bu gibi çözümlerle yaptığımız iş birliklerinin müşterilerimizi çok mutlu edeceğini düşünüyoruz. Müşterilerimizin bu ayrıcalıktan yararlanması için Platinum, GNÇ, Bizce, Paycell ve Turkcell uygulamalarından kendilerine özel sunulan teklifleri takip etmeleri yeterli” dedi. 

YouTube Premium iş birliklerinden sorumlu Bölge Müdürü Vincent de Lorca ise konuyla ilgili olarak “Türkiye gibi genç, dinamik ve bizim için çok büyük öneme sahip pazardaki faaliyetlerimizi sürdürürken, Turkcell gibi güçlü bir ortakla iş birliği yaparak sunduğumuz hizmeti geniş kitlelere ulaştırmak bizim için çok değerli” diye konuştu.   

 

 

Diğer Haberler

  1. Savunma Sanayii Başkanı Görgün: Kendi kanatlarımızla 'Hürkuş' olacağız
  2. Web3 ve GameFi ekosisteminde yeni iş birliği
  3. ASELSAN'dan elektronik harp sistemi: EJDERHA
  4. Yapay zeka, kitap okuma alışkanlıklarını değiştiriyor
  5. SAP Innovation Day etkinliğinde, inovasyon ile büyüme için bulut ve yapay zekanın gücü konuşuldu
  6. Büyükelçi Koray Ertaş, Londra Oyun Festivali kapsamında resepsiyon verdi
  7. “Yapay zeka ekonomisi 10 yılda 20 kat büyüme potansiyeli barındırıyor”
  8. MediaMarkt, BlindLook’la iş birliğini başlattı
  9. ‘Sen Yeter Ki Yap’ yarışması için geri sayım başladı
  10. Teknosa, İstanbul’daki iki mağazasını daha dijitalleştirdi

© Copyright 2024

DHA