Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

11 yıl diyaliz tedavisi gören hasta organ nakli sonrası sağlığına kavuştu

Küçükçekmece’de yaşayan, evli ve iki çocuk babası emekli Ramazan Dere (61), 11 yıl boyunca diyaliz tedavisi gördükten sonra organ nakli sırasındayken gelen müjdeli haberle yeniden sağlığına kavuştu. Uzun süre organ nakli bekleme listesinde yer alan Dere, “11 yıllık diyaliz hastasıydım. Ondan önce de on yıl boyunca ayakta böbrek tedavisi gördüm. On bir yıl boyunca diyalize girmek çok zordu. Kollarımdaki damarlar zayıfladığı için iğne girişi her seferinde acı veriyordu. Bazen halsizlikten günlerce yatıyordum, bazen de biraz toparlanıp dışarı çıkabiliyordum. 25 Temmuz’da beni aradılar ve nakil oldum. Allah doktorlarımızdan razı olsun, beni hiç yalnız bırakmadılar, çok ilgilendiler” dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  2. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  3. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
  4. ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
  5. RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
  6. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  7. Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
  8. Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
  9. Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
  10. Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu

© Copyright 2026

DHA