11 yıl önce televizyonda izleyip başladığı boksta Türkiye şampiyonu oldu
Bursa’da yaşayan Selçuk Efe Şentürk (18), 7 yaşındayken televizyonda izlediği bir boks maçından etkilenerek başladığı bu spor dalında, 11 yıl sonra Türkiye şampiyonu oldu. Karadağ'da düzenlenecek Dünya Gençler Boks Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil edecek olan Şentürk, “Dünya şampiyonu olmak için sıkı çalışıyorum. Ülkemi en iyi şekilde temsil etmek istiyorum” dedi.
EN SON VİDEOLAR
- TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
- İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
- 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
- Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
- Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
- Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
- 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı
- Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı
- Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
- 'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'