12 yıl önce sahiplenip birlikte 65 şehir gezdiği kedisi omzundan inmiyor
Eskişehir’de 12 yıl önce sokaktan sahiplenerek ‘Sylvia’ adını verdiği kedisini omzunda taşıyan Mustafa Rahmi Erçetin (65), görenlerin ilgisini çekiyor. Özel bir bağ kurduğu kedisiyle bisiklete binip, spor yapan, kafe, restoran ve parklara da gittiklerini söyleyen Erçetin, “Kedimle 65 şehir gezdik, en büyük dileğim Sylvia ile Selanik’e gitmek” dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Çocuğunu saniyelerle kurtardı; istinat duvarının çökme anı kamerada
- Merve Sena'nın engelli kaldığı iğne soruşturmasında doktora 4 yıl hapis talebi
- Şırıngayla beslediği serebral palsili oğluna hem annelik hem babalık yapıyor
- Kaçkarlar'da zirveler bembeyaz, yaylalar rengarenk
- Bakan Göktaş, Babalar Günü'nü kutladı
- MSB'den 'Babalar Günü' klibi
- Dağda bacakları kırılan Yeni Zelandalı kayak devriyesi, tedavi sonrası bisikletle Özbekistan'a kadar pedal basıyor
- Adada yaşayan 93 yaşındaki kadına kayıkla yardım malzemesi ulaştırıldı
- SMA'lı Azem'in ağabeyi Atahan: Büyüyünce onunla oynayacağım
- Cumhurbaşkanı Erdoğan'a AK Partili gençlerden Babalar Günü sürprizi