Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

15 yıl MS tedavisi gördükten sonra 'Lyme' hastası olduğu rapor edildi

Ankara'da 2006'da Multiple Skleroz (MS) teşhisi konularak, verilen ilaçları kullanan biyolog Zehra Nur Saykan'ın (37) 15 yıl sonra bu hastalıkla belirtileri örtüşen 'Lyme' hastası olduğu rapor edildi. Tedavi sürecinde yüzde 92 engelli kalan Saykan, yanlış teşhis koyduğunu iddia ettiği doktor ile ilaç firması hakkında savcılığa suç duyurusunda bulunup, tazminat davası açtı.

EN SON VİDEOLAR

  1. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  2. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  3. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
  4. ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
  5. RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
  6. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  7. Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
  8. Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
  9. Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
  10. Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu

© Copyright 2026

DHA