Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

1983 Erzurum depremini yaşadı, boğasını satıp depremzedeler için bağışladı

Erzurum'da 30 Ekim 1983’te meydana gelen 1155 kişinin hayatını kaybettiği 6.9 büyüklüğündeki depremi Narman ilçesinde yaşayan 8 çocuk annesi Nazime Kılıç (67), beslediği büyükbaş hayvanı satarak elde ettiği 23 bin lirayı depremzedelere bağışladı. Nazime Kılıç, "Kaç gecedir uyku uyuyamıyorum. 1983 depremini gördüm. Depremzedelerin yarası bizim de yaramız. 8 çocuğum var onlara da yardım etmelerini söyledim" dedi. 

EN SON VİDEOLAR

  1. Türkiye, Dünya Liselerarası Basketbol Şampiyonası’nda kürsüye çıktı
  2. Prof. Dr. Görgün: Ayda 1 milyar dolar civarı savunma sanayii ihracatı yapıyoruz
  3. senCard Games 'Yaza Merhaba Turnuvası' Maltepe'de yapıldı
  4. 15 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
  5. Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
  6. Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
  7. Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
  8. Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
  9. Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
  10. Güven Sağlık Grubu’ndan çocuklara özel şenlik

© Copyright 2026

DHA