Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

2 kez depremi, 2 kez Covid-19'u atlatan SMA’lı Fatma Betül’ün Valilik izninin bitmesine son 7 gün

Diyarbakır’ın Kayapınar ilçesinde doğumundan 4 ay sonra SMA Tip-1 teşhisi konulan ve Valilik onayıyla yardım kampanyası başlatılan Fatma Betül Anuştekin (3), 2 kez Covid-19’a yakalanıp tedavi olduktan sonra 6 Şubat’taki iki depremi de atlattı. Fatma Betül’ün Valilik onayıyla başlatılan ikinci yardım kampanyasının bitmesine 7 gün kalırken, gerekli paranın yüzde 61’inin toplandığını söyleyen annesi Ayşe Anuştekin, “Ama süremiz kalmadı. 3’üncü Valilik izni için başvuru yaptık. Ret cevabı aldık” dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Çocuğunu saniyelerle kurtardı; istinat duvarının çökme anı kamerada
  2. Merve Sena'nın engelli kaldığı iğne soruşturmasında doktora 4 yıl hapis talebi
  3. Şırıngayla beslediği serebral palsili oğluna hem annelik hem babalık yapıyor
  4. Kaçkarlar'da zirveler bembeyaz, yaylalar rengarenk
  5. Bakan Göktaş, Babalar Günü'nü kutladı
  6. MSB'den 'Babalar Günü' klibi
  7. Dağda bacakları kırılan Yeni Zelandalı kayak devriyesi, tedavi sonrası bisikletle Özbekistan'a kadar pedal basıyor
  8. Adada yaşayan 93 yaşındaki kadına kayıkla yardım malzemesi ulaştırıldı
  9. SMA'lı Azem'in ağabeyi Atahan: Büyüyünce onunla oynayacağım
  10. Cumhurbaşkanı Erdoğan'a AK Partili gençlerden Babalar Günü sürprizi

© Copyright 2026

DHA